Zestaw ćwiczeń – specjalnie dla Pań

Zestaw ćwiczeń – specjalnie dla Pań

Ćwiczenia aktywujące dno miednicy i obręcz biodrową, odcinek 1 to zestaw ćwiczeń przygotowanych specjalnie z myślą o kobietach.

Mięśnie dna miednicy, zwane potocznie mięśniami Kegla, to bardzo ważna grupa mięśni, odpowiedzialna między innymi za utrzymywanie moczu (zwłaszcza w przypadku kobiet). Mięśnie dna miednicy utrzymują też w prawidłowej pozycji narządy znajdujące się w miednicy. Z tego względu dobrze jest, by były mocne i sprawne, ale nie nadmiernie napięte.

Kto powinien je trenować: każdy, tu w szczególności kładziemy nacisk na ćwiczenia dla kobiet. Trening mięśni dna miednicy przeznaczony jest dla kobiet w każdym wieku (również młodych i aktywnych).

Przygotowaliśmy cztery odcinki pt. „Ćwiczenia aktywizujące dno miednicy oraz obręcz biodrową”.

Wszystkie te ćwiczenia można wykonać w domu. Treningi prowadzi fizjoterapeutka Uzdrowiska Ustroń – Marta Sapeta. Zapraszamy do wspólnych ćwiczeń, a już wkrótce – na konsultacje i treningi z naszymi specjalistami.

Co osiągniesz trenując z nami: to najlepsza terapia dysfunkcji miednicy mniejszej, sposób na uelastycznienie przepony dna miednicy, a także zredukowaniu bólu kręgosłupa lędźwiowo-krzyżowego.

ZOBACZ PIERWSZY ODCINEK ➡
Pierwsze zajęcia to wprowadzenie w tematykę poprawy mobilności obręczy biodrowej i dna miednicy. Zwiększenie ruchomości obręczy biodrowej ma kluczowe znaczenie dla prawidłowego odżywienia i dotlenienia obszaru dna miednicy co pozytywnie wpływa na trofikę tkankową całego obszaru.
Ćwiczenia mogą być wykonywane codziennie. Zajmują one około 15-20 minut, co jest wystarczającym czasem, aby przy regularnych sesjach szybko zauważyć ich pozytywny wpływ na nasz organizm.
Przygotuj sobie matę gimnastyczną lub koc, piłkę lub krzesło, wygodny strój.

Newsletter

Zapisz się i bądź z nami na bieżąco


Dziękujemy za dołączenie do subskrybentów.

x

Dziękujemy za wizytę!

Chcesz być z nami w kontakcie – zostaw swój adres e-mail.

Proszę czekać

Wczytuję system rezerwacyjny

x