Ćwiczenia aktywujące dno miednicy i obręcz biodrową część 2

Ćwiczenia aktywujące dno miednicy i obręcz biodrową część 2

Pierwszy zestaw ćwiczeń z Martą Sapetą, fizjoterapeutką Uzdrowiska Ustroń mamy już doskonale opanowany.

Dla przypomnienia zawsze warto zobaczyć ➡ tutaj ➡

Dziś czas na drugi odcinek, w którym zajmiemy się relaksacją i uelastycznieniem obręczy biodrowej i przepony miednicy. Nasza miednica w naturalny sposób kumuluje stres i napięcia, dlatego bardzo często czujem się jakbyśmy miały biodra ściśnięte imadłem. Wzmożone napięcie utrudnia krążenie krwi i limfy, które w konsekwencji powodują różne problemy bólowe obszaru miednicy.

Nadmierne, wysiłkowe i stresowe napięcie sprzyja także pojawieniu się bolesnych miesiączek i obniża satysfakcję z życia intymnego.

Prawidłowa relaksacja sprzyja obniżeniu nadmiernych napięć i ułatwia zasypianie, dlatego ćwiczenia najlepiej wykonywać w sesjach wieczornych, po każdym stresującym dniu. Dla wzmocnienia efektu relaksacji możesz załączyć delikatną muzykę relaksacyjną, przygasić światła i zapalić świece aromatyczne.

Do tego zestawu ćwiczeń potrzebujesz tylko maty gimnastycznej i wygodnego stroju.

ZOBACZ ➡ ODCINEK DRUGI ➡

Newsletter

Zapisz się i bądź z nami na bieżąco


Dziękujemy za dołączenie do subskrybentów.

x

Dziękujemy za wizytę!

Chcesz być z nami w kontakcie – zostaw swój adres e-mail.

Proszę czekać

Wczytuję system rezerwacyjny

x